vrijdag 4 oktober 2013

4 oktober 2013: Op naar de nummer 300

Nadat ik op mijn vrije dag even wat verplichtingen had gedaan besloot ik om er na afloop nog een paar caches aan vast te plakken. Recent is er een nieuwe serie uitgekomen "Langs de Grote Beer". Twee hiervan had ik vorige week al gelogd, dus nu eens kijken of we verder zouden komen. De eerste die aan de beurt kwam was NOA, vlak bij de wok. Helaas was het hier erg druk op het kruispunt om rustig te kunnen zoeken, dus deze maar voor een volgende keer laten zitten. Dan maar verder langs de Grote Beer voor de volgende, Gelderse Blom. Nadat ik mijn auto vlakbij had geparkeerd was het even zoeken naar de juiste plek, maar al snel had ik de cache in handen. Na het loggen weer verder gereden. De derde van de serie was Vergeten Laantje. Na een korte wandeling kwam ik op de aangegeven plek aan en ook daar was het even zoeken. Het laantje was helemaal niet zo vergeten, want er werden veel honden uitgelaten. Toch kon ik hem ongezien te pakken krijgen. Nu verplaatste ik mij naar Petenbos voor het TB & Coin Hotel Abracadabra. De puzzel was met wat hulp opgelost en al snel had ik de cache in de gaten. Deze was erg goed verzorgd en er zaten ook een aantal mooie TB's in. Bedankt voor deze mooie cache. 
Na de fitness van vanavond ging ik nog even op weg om de 300e cache binnen te halen. Dit was het Hardlooprondje bij de Slaperdijk. Twee weken geleden had ik de vragen al beantwoord toen ik de multi Slaperdijk had gelopen en deze twee overlappen elkaar gedeeltelijk, dus ze waren goed te combineren. Voor mijn belevenissen tijdesn dit rondje kan je dit blog lezen: http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/09/20-september-2013-slaperdijk-en-omgeving.html. Helaas kon ik toen door tijdgebrek en een falende GPS niet het Hardlooprondje afmaken, maar nu in de herkansing. Al snel vond ik deze cache op het berekende coördinaat. Zo kon deze multi toch met goed gevolg voltooid worden en heb ik mijn 300e cache kunnen loggen.

Waardering Langs de Grote Beer: De Gelderse Blom (GC4NXTY):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering Langs de Grote Beer: Het Vergeten Laantje (GC4NXTM):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering TB & Coinhotel Abracadabra (GC4NM6V):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Waardering Hardloopcache (GC29PJH):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten